پایش مطالبات مردمی
پایش مطالبات مردمی
1580

حراست قوه قضائیه

نهاد‌های نظارتی دستگاه قضایی از جمله مرکز حفاظت اطلاعات قوه‌قضائیه به صورت شبانه روزی در قالب سامانه تلفنی ۱۵۸۰ آماده دریافت گزارش‌ها، شکایات و اخبار در حوزه ماموریت دستگاه قضایی از جمله معرفی قاضی، کارمند، وکیل و کارشناس متخلف هستند.

136

سامانه بازرسی کل کشور

مردم گزارشات خود در خصوص عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان و همچنین گزارشات فساد را به سامانه ۱۳۶ اعلام کنند. این گزارشات شامل قوه قضائیه نیز می شود.

122

سامانه ارتباط با اداره آب

برای ارتباط با اداره آب و گزارش مردمی با شماره 122 تماس بگیرید. مرکز 122 بعنوان پیشخوان غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب موظف به ارائه خدمات در بخش های پاسخگوئی ، اطلاع رسانی و ثبت درخواست های فوریتی و غیر فوریتی بصورت شبانه روزی ( 7*24 )، در تمامی زمینه های کاری و خدمات قابل […]

111

سامانه ارتباط مردم و دولت

سامد، سامانه ارتباطی الکترونیکی است که براساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد” (موضوع مصوبه شورای عالی اداری مورخ 1392/03/27 و اصلاحیه بعدی آن به شماره 386034 مورخ 1398/07/04)، مردم می‌توانند درخواست‌ها، انتقادها، شکایات، گزارشها، طرحها و پیشنهادهای خود را بدون محدودیت با دولت مطرح کنند. در این سامانه امکان پیگیری و ارزیابی پاسخ […]