پایش مطالبات مردمی
پایش مطالبات مردمی
122

سامانه ارتباط با اداره آب

برای ارتباط با اداره آب و گزارش مردمی با شماره 122 تماس بگیرید.

مرکز 122 بعنوان پیشخوان غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب موظف به ارائه خدمات در بخش های پاسخگوئی ، اطلاع رسانی و ثبت درخواست های فوریتی و غیر فوریتی بصورت شبانه روزی ( 7*24 )، در تمامی زمینه های کاری و خدمات قابل ارائه شرکت می باشد .

اشتراک گذاری

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *